hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| پوستر جشنواره ملی فیلم نامه نویسی شهادت قلم رونمایی شد

قم| پوستر جشنواره ملی فیلم نامه نویسی شهادت قلم رونمایی شد


پوستر و پایگاه اطلاع رسانی جشنواره ملی فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «شهادت قلم» همزمان با سالروز عملیات مرصاد در خانه موزه شهیدان زین الدین رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران_قم، حجت‌الاسلام «علی لقمان‌پور»رئیس جشنواره ملی «شهادت قلم» ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر و پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره؛ هدف از برگزاری جشنواره ملی فیلم نامه نویسی«شهادت قلم» را تجلی سبک زندگی ایثارگری دانست و بیان کرد: برگزاری این جشنواره را می توانیم بهترین الگو برای جهاد و مقاومت عنوان کنیم.

 احمد حاجی زاده رئیس ستاد ملی کنگره شهدای قم،با اشاره به اینکه کارکردن برای شهدا امری تصادفی نیست و با دعوت مستقیم شهدا انجام می شود، اظهار کرد: توجه به مقوله هنر به ویژه هنر سینما می تواند در تبیین فرهنگ شهادت به جامعه تاثیرگذار باشد و مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

رضا ابوذر دبیرجشنواره ملی فیلمنامه نویسی«شهادت قلم» نیز با ابراز خرسندی از میزبانی قم در این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره های با موضوع دفاع مقدس موجب آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر رئیس صدا و سیمای مرکز قم نیز با بیان اینکه تجربه نشان داده است که داستان های خوب ماندگار می شوند، بیان کرد: فیلمنامه بنیان و اساس یک فیلم خوب است که موجب جاودانه شدن آن فیلم می شود و همیشه در ذهن مخاطبان باقی می ماند.

در پایان این مراسم پوستر نخستین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت، اثر «مجتبی قانونی» از هنرمندان قمی و پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس: www.shahadateghalam.ir با حضور «ابوالقاسم مقیمی» مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، «سید محمدحسن حسینی» معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، «سید محمد حسن یزدی نژاد» مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم و نمایندگانی از ناجا، ارتش و سازمان «حشدالشعبی» عراق و دیگر مسئولان حاضر، رونمایی شد.

همچنین حکم انتصاب «رضا ابوذر» به‌عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی شهادت قلم با امضاء سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به وی اعطا شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد